wtorek, 30 listopada 2010

HUGE UPDATE!

Znowu dłuższa przerwa... ale tym razem przynajmniej nazbierało się coś do wrzucenia :) Po kolei...

UNO !

powiększ!


Projekt na koszulki dla VAGITARIANS. Wiadomo.. pustynia... stary farmer z gnijącym okiem palący fajkę.. no i oczywiście goła baba, czyli jest wszystko co trzeba. Koszulek na dzień dzisiejszy jeszcze nie ma.. ale nie długo mają się pojawić - jak ktoś zainteresowany to zapraszam. Prawdopodobnie jeszcze kiedyś wrzucę pod to kolor.

ZWEI.

Ilustracje do INFO MAGAZINE nr.38

Do artykułów:
-
o polskich "skateplazach"
-o jeżdżeniu na desce po mimo nie sprzyjających warunków atmosferycznych.
-oraz do "10 przykazań poruszania się w skateparku"


DREI!

Postanowiłem posklecać wszelkie nie statyczne rzeczy mojej produkcji i zrobić z nich tzw. "motion reel" Wrzuciłem tam też fragmenty mojego filmu licencjackiego.. którego chyba w całości nie mam ochoty nigdzie zamieszczać. ENJOY!




VIER!

A no i na koniec jeszcze okazało się, że moje deski zawisły w sobotę na imprezie NEED FOR STREET. Większość dech już tu kiedyś postowałem... ale na tą okazję zrobiłem kilka nowych. Dziękuję organizatorkom oraz Główkowi za pomoc w wieszaniu (i Klaudii i Konradowi;p) pozdr! FOTO: Modest Myśliwski oraz Mariola Matuszczyk (thx!)



to by było na tyle....stay tuned! :)

Brak komentarzy: