niedziela, 14 czerwca 2009

PIRATE TATOO !!!

Miałem wrzucić w czwartek ale wrzucam dziś. Dziś prywatniew trochę. Jakiś czas temu dostałem zadanie zaprojektowania mojemu przyjacielowi tatuażu. Zajawa !!! pomyślałem sobie... ale sprawa dość poważna więc nie można było lekceważyć. Wleciał taki projekt.
Temat tatuażu oczywiście mocno piracki! Spontaniczna zmiana wielkości i miejsca w którym miał zostać wykonany mocno mnie zaszokowała! W początkowej fazie miał mieć ok. 12 cm.. a wyszedł:



No i pięknie. Wykonanie kozackie przez maestro Adolfa! Wszyscy zadowoleni (oprócz mamy szabana ;) No i od dzisiaj do kościoła tylko w longsleevie :P Ostatnie zdjęcie szczęśliwego posiadacza pirackiej czaszki w całej okazałości ! ! !

Szaban haj fajw ! Bali Mynah haj fajw ! Skateboarding haj fajw

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

piękna dziara !

Unknown pisze...

Swoją drogą jestem na nie!

Unknown pisze...

hello ;)
patrzac na dziarke myślę sobie, zę epicko to zaprojektowales. Zajmujesz się może czymś takim? mam na myśli projekty tego typu? jeśli tak to może skontaktowałbyś się ze mną, bo miałabym interes. 6128739 oje gadu. Będę wdzięczna
Martyna